poniedziałek, 23 września 2013

Urodzinowo. :)

U nas wielkie święto - Oliwka 18 września skończyła roczek! :D Wczoraj mieliśmy imprezę urodzinową - byli goście, był tort i było mnóstwo prezentów! Generalnie zakochałam się w torcie - nie sądziłam, że w cukierni zrobią dokładnie taki,  jaki chciałam, a wyszedł cudowny! Aż szkoda było kroić...

Zauważyłam, że Oli nie lubi przebywać ze zbyt dużą ilością osób, dlatego też była marudna i rozdrażniona podczas imprezy... Szkoda, bo część osób myśli przez to, że jest taka na co dzień. Na szczęście rozpogodziła się podczas oglądania prezentów. :) Najbardziej przypadł jej do gustu żółty jeździk (a żółty to jej ulubiony kolor) oraz koń na biegunach machający ogonem, potrafiący rżeć i śpiewać. :) Jej radość była nie do opisania!

Tak się teraz zastanawiam, kiedy ten rok zleciał? Powiem szczerze, że pierwsze 3 miesiące ciągnęły mi się nieubłaganie, ale pozostałe miesiące zleciały stanowczo za szybko! Wciąż pamiętam 18-godzinny poród, pierwsze ujrzenie córeczki, jej pierwszy płacz i mój ogromny strach przed tym, czy dam radę udźwignąć wszystkie obowiązki związane z wychowaniem jej... Pamiętam, jak na początku było ciężko, jak trudno nam było się przyzwyczaić do nowego stylu życia. Jednak z czasem do wszystkiego udało nam się przywyknąć i teraz nie wyobrażamy sobie życia bez tej małej, bezbronnej, choć czasem bardzo upierdliwej istoty. :)

A oto zdjęcia Oliwii, która jak dla mnie, wyglądała podczas imprezy jak cukiereczek:















Sukienka, balerinki - H&M
Opaska - Momilio
Skarpetki - C&A
Rajstopki - Lavivo

2 komentarze:

  1. Ale urocza, no i oczywiście STO LAT!!!
    Pozdrawiam i zapraszamy do nas http://memoriems.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. sto lat dla Ślicznotki :) My troszkę młodsze ale zapraszamy http://mamailaura.blogspot.com/
    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń