poniedziałek, 26 maja 2014

Dzień Matki.

Dziś, kiedy w końcu odzyskałam siły po okropnym bólu głowy (który ewidentnie zwiastował burzę ;)) mogę w końcu racjonalnie myśleć i z dumą orzec – jestem mamą! Może nieidealną, często marudzącą i zestresowaną, wiecznie nie mającą na nic czasu, ale jednak mamą, która dla swojego dziecka zrobi wszystko.

W tym wyjątkowym dniu życzę sobie oraz każdej mamie:

-  Byśmy kochały i były kochane. Bo miłość to najpiękniejsze uczucie, bezinteresowne, płynące prosto z serca.
- Byśmy miały siłę i cierpliwość, której wbrew pozorom, czasem brakuje.
- Byśmy w gonitwie codziennych obowiązków zawsze potrafiły znaleźć czas dla naszych dzieci.
- Byśmy pamiętały, że oprócz matkami, jesteśmy również kobietami! Byśmy siebie nie zaniedbywały i realizowały siebie.
- Byśmy były szczęśliwe i tym szczęściem umiały dzielić się z dziećmi.

A mojej Mamie dziękuję za wszelki trud, jaki włożyła w moje wychowanie. To ona wychowała mnie na dobrą kobietę i matkę. Kocham Cię Mamo. <3


A oto Oliwia – ta, która uczyniła moje życie piękniejszym. Która niecałe dwa lata temu uczyniła mnie mamą. To dzięki niej, moje życie nabiera kolorów tęczy. To jej uśmiech sprawia, że mam siłę iść na przekór wszelkim problemom. To ją kocham najbardziej na świecie i będę kochała już zawsze, bez względu na wszystko. :*









Koszula - M&Co (Second Hand :))
Kamizelka - Second Hand :)
Legginsy - H&M
Trampki - Deischmann
Opaska - Sweet & Love

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz