niedziela, 1 czerwca 2014

Dzień Dziecka.

Nastał czas, kiedy to już nie ja jestem rozpieszczana tego wspaniałego dnia. Teraz w centrum uwagi jest ONA. I wiecie co? Wcale mi to nie przeszkadza. :) Chcę, by była najszczęśliwszym dzieckiem pod słońcem i dokonam wszelkich starań, by moje marzenie się spełniło.

Tegoroczny Dzień Dziecka odbył się bez prezentów z naszej strony. Tylko od dalszych krewnych dostała wspaniałe zabawki, z którymi ciężko jej się teraz rozstać. My - rodzice, postanowiliśmy ten czas spędzić wyjątkowo, bo razem. :)

W piątek pojechaliśmy do warszawskiego Zoo, i choć pogoda nie dopisywała, to czas ten spędziliśmy bardzo miło. Co mnie zaskoczyło, Oliwię najbardziej zainteresowały ptaki! Kiedy wszyscy zachwycali się dwoma okazjonalnymi gorylami, które wyjątkowo ładnie pozowały nam do zdjęć, Oliwia zachwycała się pływającymi tuż obok nich kaczkami. Kiedy zbliżaliśmy się do innych okazałych zwierząt, ona obserwowała skaczące wróbelki. Czyżby miał z niej wyrosnąć ornitolog?


Dziś natomiast poszliśmy na festyn zorganizowany specjalnie dla dzieci. Trochę się rozczarowałam, bo impreza była w znacznej większości nastawiona na zabawę ze starszymi dzieciaczkami. Mimo to, Oliwii się podobało, co dla mnie jest najważniejsze. 

Z tego miejsca chciałabym życzyć wszystkiego najlepszego wszystkim dzieciom! By Wasze beztroskie dzieciństwo trwało jak najdłużej, a kiedy już się zakończy, byście zawsze miło wracali do niego wspomnieniami. :)

Oliwia - wiem, że kiedyś to przeczytasz. Kocham Cię najbardziej na świecie. Bądź szczęśliwa - w ten sposób również mnie uszczęśliwisz, bo Twoje szczęście jest dla mnie pierwszorzędne. :*









Sweterek, spodnie - H&M
Buty - Reebok
Spinka - Momilio

7 komentarzy:

  1. jakie boskie portki ma :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem :D sama bym sobie taki sprawiła :)

      Usuń
  2. My też nie dawaliśmy prezentów, tylko poprostu Siebie :) A co do ptaków, to moja Amelka też uwielbia kaczki chociaż ona to chyba każde zwierze kocha :) A dla mnie najlepszym prezentem na Dzień Dziecka był uśmiech mojego Dziecka :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - uśmiech dziecka największym prezentem dla rodziców :)

      Usuń