wtorek, 30 grudnia 2014

Noworoczne życzenia.

Święta minęły tak szybko, jak przyszły. Zapewne za rok również będę się zastanawiać, kiedy to wszystko zleciało. Niby 365 dni, a zlatuje nie wiadomo kiedy.

Niestety, w tym roku magii świąt nie czułam. Może dopiero siedząc przy stole wigilijnym oraz patrząc na rozradowaną Oliwkę rozpakowującą prezenty, to ta mała świąteczna iskierka przeleciała mi przed oczami. Jednak ciężko jest w ciągu jednego wieczoru zapomnieć tylu przykrości i problemów, których doświadczyło się w minionym roku. A rok ten był zdecydowanie najsmutniejszym i najbardziej bolesnym w całym moim życiu. Pozostaje mi tylko mieć nadzieję na to, że rok następny będzie chociaż troszkę lepszy, i że nie dojdzie do ponownego popełnienia błędów, które przyniosły tak wiele bólu.

Również i Wam życzę na Nowy Rok, by ten kolejny był dla Was lepszy i łaskawszy, by było mniej łez, a więcej śmiechu i radości. A jeśli taki rok właśnie Wam się przytrafił, to życzę Wam, by kolejny w niczym się nie zmieniał i równie podarował Wam wiele szczęścia.






Sukienka - Mavio - moda dla dzieci i mam
Rajstopki - Allegro ;)
Buty - H&M
Spinka - Momilio

1 komentarz:

  1. Wszystkiego dobrego Ci życzę i żeby faktycznie ten nowy 2015 był szczęśliwszy, bo jakoś tak smutno mi się zrobiło czytając wpis.

    OdpowiedzUsuń