czwartek, 4 grudnia 2014

Liebster Blog Award cz. III

Z przyjemnością przyjmuję na klatę kolejne wyzwanie, które otrzymałam od Świat Dokonałka. Tak tak, mowa o Liebster Blog Award! To już moja trzecia nominacja, za co bardzo dziękuję. :)

Małe przypomnienie, na czym zabawa polega: Wyróżnienie Liebster Blog Award  jest przekazywane przez nominowanego kolejnym 11 blogerkom lub blogerom jako uznanie za” dobrze wykonaną robotę”.  Celowo przyznawane jest “mniejszym” blogom o mniejszej liczbie zaglądających i obserwujących lub takich, które działają od niedawna – tak, by też miały szansę na zaistnienie w blogowej społeczności.  Osoba wyróżniona odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę , która blog nominowała do wyróżnienia, a następnie również wyróżnia 11 blogów informując o tym w podziękowaniu za  wyróżnienie  i  jednocześnie zadając swoje 11 pytań do nominowanych. Nie można nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.

Zatem biorę się do roboty:

1. Impreza, domówka, czy gra w karty z przyjacielem w zaciszu domowego ogniska?
Lubię i huczne imprezy i cichą zabawę z przyjacielem w domu. :)
2. Twoja wymarzona praca to...
Na chwilę obecną nie mam wymarzonej pracy dla siebie. Wiem, że chciałabym pomagać. Kiedyś pragnęłam być lekarzem, dziś może posada w jakiejś organizacji pomagającej potrzebującym.
3. Człowiek, którego podziwiam...
To każdy człowiek, który potrafi przezwyciężyć własne słabości i przeciwności losu, by móc się realizować i spełniać marzenia.
4. Co jest dla Ciebie najtrudniejsze w prowadzeniu bloga?
Czasem brak mi weny, by napisać nowy post. A oprócz tego grafikę i układ bloga by się przydało zmienić, ale w tych tematach jestem kompletnie łysa.
5. Co czułaś kiedy pojawiły się "dwie kreski"?
Strach. Miałam 19 lat, nie dojrzałam do bycia matką.
6. Co przyjemnego zrobiłaś ostatnio dla siebie?
W zeszłym miesiącu znów zaczęłam chodzić na fitness. :) 
7. Najgorszy prezent na Święta/urodziny, który dostałam to...
Czerwony, babciny sweter. Dziś cieszy mnie każdy prezent, jednak ciężko było mi na niego patrzeć mając 16 lat.
8. Ile dzieci planujesz?
Zawsze marzyłam o 3. Czy się spełni, zobaczymy. :)
9.  Twoja ukochana bajka z dzieciństwa to...
Smerfy i Gumisie. :)
10. Pomysł na śniadanie dla dziecka?
Mamy niejadka w domu. Do tego alergika. Aktualnie na śniadanie dziecko akceptuje tylko kaszkę bezmleczną.
11. Obcasy czy adidasy?
Zależy. Pewniej i wygodniej czuję się w adidasach, w nich każda gonitwa za Oliwią mi nie straszna. W obcasach za to czuję się bardziej atrakcyjna, jednak nie potrafię w nich tak pięknie chodzić, jak wyglądam. :p

Oto moje nominacje:

1. 
http://szafapoli.blog.pl

Wiem,  powinno być 11 nominacji. Jednak więcej blogów już nie czytam, a resztę nominowałam w poprzednich edycjach.

Przypominam, że n
ominowanie w żaden sposób nikogo do niczego nie zobowiązuje. Jeżeli jednak macie czas i ochotę na to, by się pobawić, zapraszam. :)

Oto moje pytania:
1. 
Jaki film, warty polecenia, ostatnio oglądałaś?
2. Twój ulubiony kolor?
3. W ramach tego, iż niedługo święta: jaką potrawę wigilijną lubisz najbardziej?
4. Piosenka, do której masz ogromny sentyment?
5. Jaka jest Twoja największa zaleta?
6. Ulubiona bajka Twojego dziecka?
7. Czym Twoje dziecko najchętniej się bawi?
8. Twój największy błąd rodzicielski?
9. W wychowaniu dziecka kierujesz się impulsem, czy poradnikami/radami innych?
10. Dzień rozpoczynasz od…?
11. Jak najchętniej spędzasz wolne chwile?








Tunika - Pepco
Legginsy - H&M
Kapcie - 
Fiorino Mother & Child Accessories
Spinka - Momilio

5 komentarzy:

  1. dziękuję za nominację :) w następnej notce odpowiem na pytanie :) Malutka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cała przyjemność po mojej stronie :)

      Usuń
  2. Dziękujemy bardzo za nominacje. Troszkę to trwa, ale natłok obowiązków niestety nie pozwolił mi poświęcić tyle czasu, abym mogła szczerze odpowiednie na pytania i przygotować cały wpis na bloga. Postaram się jak najszybciej to nadrobić. Pozdrawiamy mamę i córeczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ania mam pytanko, z tego co rozumiem to nominować powinnam tylko blogi mniej popularne prawda a nie te bardzo znane.
    Mam problem bo ja czytam tylko kilka takich blogów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, ja wystawiłam kilka nominacji blogom popularnym ;) I dwa z nich nawet wzięły udział w zabawie. Jednak jeśli chcesz nominować tylko te "mniejsze" blogi a nie czytasz ich zbyt dużo, to nie musisz koniecznie dobijać do tej liczby 11. Ja za drugim razem nominowałam 10 blogów, a teraz tylko 5, także luzik, myślę, że nic się nie stanie jak nominujesz mniej blogów. :)

      Usuń